Telegram v3.1.2 یک برنامه پیام رسانی با تمرکز بر سرعت و امنیت می باشد.

 

Telegram 3.1.2 دانلود نرم افزار پیام رسان تلگرام

Telegram v3.1.2 یک برنامه پیام رسانی با تمرکز بر سرعت و امنیت می باشد. این سریع، ساده و رایگان است. شما می توانید تعداد نامحدودی از پیام ها، عکس ها، فیلم ها و فایل ها از هر نوع (.doc، .zip، .pdf و غیره) را ارسال کنید. با Telegram، می توانید چت گروهی تا 200 نفر ایجاد ایجاد کنید، بنابراین شما می توانید با همه در یک زمان متصل بماند. به علاوه، شما می توانید ویدئو های تا 1 گیگابایت را به اشتراک بگذارید، عکس های متعدد را از طریق وب ارسال کنید و هر رسانه ای که دریافت می کنید در یک لحظه ارسال (forward) کنید. همه پیام های شما در ابر (cloud) می باشند، بنابراین شما می توانید به آسانی از هر یک از دستگاه های خود به آنها دسترسی داشته باشید.
برای کسانی که حداکثر حریم خصوصی را می خواهند، این برنامه ویژگی Secret Chats (چت های مخفی) را اضافه کرده است، این قابلیت با رمزگذاری کردن پیام ها، به شما اطمینان می دهد تا پیام های ارسالی فقط توسط گیرنده مورد نظر شما خوانده می شود.


لینک دانلود - Download

 


یوزگراف

رمز فایل :downloadzzz.ir انــــجــــمـــــــــن وب ســــایـــــــت گزارش خرابـــی لیـنــک دانلـــود تبلــیــــغــات شــمـــا در اینـــجــــــا


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
برچسب ها : دانلود برنامه چت دانلود مسنجر دانلود نرم افزار چت ,
بازديد : 386
تاريخ : جمعه 16 مرداد 1394 زمان : 9:26 | نويسنده : فرید شکری | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
آخرين مطالب ارسالي
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات